-
Ik heb ook iets gemaakt!(ok ok, bij elkaar gejat)
Misschien wordt het te duur om te realizeren maar ik laat het jullie toch zien.
web page
PS@Oh!: sorry voor de mail, heb page builder voor dummy's gevonden.
<font color="#cc6600" size="1">[ July 09, 2002 05:13 PM: Message edited by: Dominic#1 ]</font>
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Dominic#1:
Ik heb ook iets gemaakt!(ok ok, bij elkaar gejat)
Misschien wordt het te duur om te realizeren maar ik laat het jullie toch zien.
web page
PS@Oh!: sorry voor de mail, heb page builder voor dummy's gevonden.
<font color="#cc6600" size="1">[ July 09, 2002 05:13 PM: Message edited by: Dominic#1 ]</font>
</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
wow zo'n shirt zou ik dus wel aan willen hebben. zeer kewl gedaan..als ie dan ook nog eens trendy/strak zit is het helemaal kewl..
tim..die logo's van je..zijn ook zeer kewl gedaan zeg.
[img]graemlins/thumbs_up.gif[/img]
-
Trendy/strak zat?????????Tjs bij sommige is dat zeker mooi..ach het is laat wat kan mij het schelen! [img]wink.gif[/img]
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by spondaman:
Mij ontwerpen (uche, uche) >>
http://www.geocities.com/spondaman/pics/weeklydose</font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
Woah.... voor iemand die bij een bloedbank werkt, is dat ene ontwerp erg bizar [img]smile.gif[/img]
Pee
-
ik moet er trouwens wel ff bij zeggen dat die shirts die ik liet zien ontworpen zijn door marcel de jong [img]smile.gif[/img] en de orginele tekening heel wat meer kleur had(voor wie hem niet kent... www.marceldejong.com )
op www.metalfan.nl kan je in het loge et orginele plaatje zien [img]smile.gif[/img]
( ik moet nog ergens een groot duidelijk plaatje hebben maar die kan ik niet vinden [img]frown.gif[/img]
-
<BLOCKQUOTE><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><table border="0" width="90%" bgcolor="#333333" cellspacing="1" cellpadding="0"><tr><td width="100%"><table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="2" bgcolor="#FF9900"><tr><td width="100%" bgcolor="#DDDDDD"><font size=2 face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by Defunkt:
Trendy/strak zat?????????Tjs bij sommige is dat zeker mooi..ach het is laat wat kan mij het schelen! [img]wink.gif[/img] </font></td></tr></table></td></tr></table></BLOCKQUOTE>
tja dat is nou mode tegenwoordig [img]smile.gif[/img]
-
Het ontwerp van Dominic#1 is echt heel cool. Het probleem is alleen dat zo'n shirt veel lastiger lukt als het wordt gedrukt. Dan worden alle kleuren er apart op gespoten en ter vergelijking: bij het vorige shirt werd toen al gezegd dat het een zeer lastige klus was! En dat waren vijf simpele kleuren met duidelijke vlakken.
Bovendien is zo'n groot plakkaat niet mijn bedoeling. Dat is een spanningsveld tussen 'cool' en 'functioneel.' Het shirt van vorig jaar was een mooi compromis, omdat het vanwege de kleuren iets speels heeft, maar tegelijk minimalistisch is.
Ik heb al drie ontwerpen voor de voorkant en denk nog na of ik echt een tekst op de achterkant wil (ligt aan de meerprijs).
Wat ik al wel weet: waarschijnlijk geen tagline dit jaar. Is Mieke ook weer blij. [img]smile.gif[/img]
-
en wat gebeurd er dan met: "And who the FUCK are you?" [img]graemlins/cry.gif[/img]
-
Hmm goedkoopste oplossing is over t algemeen naar n coffeeshop sjouwen en er iets op laten flikkeren kun je ook nicks erop gooien.. doen we op t bgforum ook voor t Wacken shirt [img]biggrin.gif[/img] [img]biggrin.gif[/img]
-
Kan iemand misschien het logo van vorig jaar online zetten, ik wil nog iets makkelijkers proberen.